AJAL

Argentinian Journal of
Applied Linguistics

 

Vol. 05, No. 02 (November 2017)

«  Prev

Next  »

Download complete issue (PDF, 1.4 Mb)
Table of Contents
Editorial
Editorial introduction PDF
Darío Luis Banegas and María Susana Ibáñez 4-6
Original articles
Metalinguistic discourse about English on Flickr: A case study on Irish identity PDF
María Florencia Stok 7-20
Narrating the temporalities, localities, and socialities of future English teachers’ professional identities PDF
María Cristina Sarasa and Daniela Solís 21-39
Book reviews
English language teaching in South America: Policy, preparation and practices PDF
Darío Luis Banegas 40-42
La importancia del análisis crítico del discurso y la gramática visual para analizar textos. Propuesta de actividades enmarcadas en la educación para el desarrollo, la educación con perspectiva de género y la educación para la paz PDF
Flavia Bonadeo and María Susana Ibáñez 43-46
Investigaciones sin fronteras: New and enduring issues in foreign language education. Research without Borders: Temas nuevos y perdurables en lenguas extranjeras PDF
Eugenia Carrión Cantón 47-49
Initial English language teacher education: International perspectives on research, curriculum and practice PDF
María Alejandra Soto 50-53
Doing sociolinguistics: A practical guide to data collection and analysis PDF
Ali Alsaawi 54-56

Federación Argentina de Asociaciones de Profesores de Inglés

Arturo M. Bas 22, 1° Piso of. "D", X5000KLB Córdoba, Argentina

Personería Jurídica 133 "F" (1984) - Pcia. de Córdoba

Copyright © 2013-15 FAAPI • All Rights Reserved, ISSN 2314-1735